6. 3. 2013

Norway

Ďalší článok o tom, ktoré miesta by som počas života rada navštívila. V minulom článku som písala o Švédsku, teraz sa posuniem k susedom - do Nórska.
Veľmi ma láka Škandinávia. Tá príroda tam je nádherná. Počasie tam síce až také krásne zrejme nebýva , ale mne to nevadí. Mám radšej chladnejšie počasie než letné horúčavy. Dokonca by som si vedela predstaviť tam niekde na severe aj bývať. Bolo by to super.

Aké mesto/krajinu by ste najradšej navštívili vy?










fotky: Google, flickr (Earth Hour Global; arvidlarsen; loose_grip_99)


7 komentárov:

  1. Nórsko. Tam by som aj veľmi rada išla :)
    Chcela by som ísť ešte do USA.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to tam veľmi pekne:)
    Ja mám tých krajín a miest mnoho.
    Ale do Paríža by som išla asi najskôr:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky! Tam bych se chtěla aspoň jednou podívat!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi to bude znít jako ohraná písnička, ale můj největší sen je podívat se alespoň jednou do Ameriky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áh! Norsko!<3
    Jeden z mých velkých a naivních snů. Stejně se tak někdy podívám. Stůj co stůj.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa potrebujem nutne dostať do Švédska a Holandska! Moje vysnívané krajiny ♥

    OdpovedaťOdstrániť